ekf
Medlem
Alla som frågar en sådan fråga utan att ange var de bor, bor i StockholmI vilken stad?
Alla som frågar en sådan fråga utan att ange var de bor, bor i StockholmI vilken stad?
Jag använde en firma där man spottade i burk, de gav samma intyg som topsningen. Just den jag använde låg i Örebro, kommer inte ihåg namnet just nu. Men google is your friendFråga gällande Klarify/Testifly som det skrivs om några sidor bakåt i tråden. Finns någon som använt sig av salivtest och fått intyg? Ska snart resa till USA med barn som är livrädda för topsen i näsan..
Rekommenderar starkt:Finns det något testcenter som är bättre än de andra , t.ex. Min doktor, Vaccina, Vaccin direkt m.m.? Jag ska åka till USA om drygt 1 månad och ska boka tid för antigentest, har någon gjort ett test på något ställe där deras intyg blev ifrågasatta av personalen?
Jag använde en firma där man spottade i burk, de gav samma intyg som topsningen. Just den jag använde låg i Örebro, kommer inte ihåg namnet just nu. Men google is your friend
Problemet är att testet måste tas i Lissabon.. har googlat som en galning efter något testställe som utför salivtest utan lycka. Har också mailat testcentret på flygplatsen som tyvärr bara topsar.
I vilken stad?
2.Sen undrar jag en grej åt min pappa. Han har 2 doser av astras vaccin och den tredje dosen som han tog för 2 månader sedan är Pfizer, klassas han som full vaccinerad enligt reglerna som USA har ?