Senaste nytt

Till USA efter öppnandet 2021-11-08

larced

Medlem
Jag har gjort två USA resor i år. San Francisco i februari och Chicago förra veckan. Vid båda tillfällena samlade dom in CDC pappren vid gaten före boardingen.
 

sh1pment

Medlem
Ingen här i tråden med platinum/centurion som flyger till NYC med SAS 13/7 och kan tänka sig smuggla med 2 "vänner" genom fast track? :D:cool:

Med vänlig hälsning, stressad.
 

palmen

Moderator
Ingen här i tråden med platinum/centurion som flyger till NYC med SAS 13/7 och kan tänka sig smuggla med 2 "vänner" genom fast track? :D:cool:

Med vänlig hälsning, stressad.
Troligtvis inte då kön redan är gigantisk och få personer som har dessa förmåner vill göra kön ännu längre.
 

palmen

Moderator
Hur långt innan avgång brukar incheckningsdiskarna öppna? Fattar inte hur man ska få ihop detta puzzel.
De är ju alltid öppna på Arlanda, om de kräver att du gå till någon speciell disk för USA gissar jag den är öppen åtminstone 4h innan förstaplats flight till USA.
 

sh1pment

Medlem
De är ju alltid öppna på Arlanda, om de kräver att du gå till någon speciell disk för USA gissar jag den är öppen åtminstone 4h innan förstaplats flight till USA.

Stämmer verkligen detta? Vill minnas att när jag åkte till nyc i november så stod vi i kö till incheck, de första typ 40 minuter var inte ens disken bemannad.

EDIT: Läste din post lite för fort. SAS flygningar till USA har alltid speciella diskar av mina erfarenheter.
 

palmen

Moderator
Stämmer verkligen detta? Vill minnas att när jag åkte till nyc i november så stod vi i kö till incheck, de första typ 40 minuter var inte ens disken bemannad.

EDIT: Läste din post lite för fort. SAS flygningar till USA har alltid speciella diskar av mina erfarenheter.
Jag har alltid gold incheckning och har alltid gått till dessa diskar utan problem. Har även checkat in på kvällen dagen innan i vanliga kön utan problem.
 
Toppen