Hur kan de vara säkra på att någon från t ex Sverige inte bekänner sig till islam?
Jag har en del bilder och material på lager från annorlunda resor jag gjort dom senste åren. Om ni vill så kommer mer
Dom löser det genom att fråga vid exempelvis visumansökan, då står det tydligt vilken religion du tillhör på visumsidan i passet. Eller så frågar dom helt ogenerat vilken religion man tillhör. Det är ganska vanligt då dom inte vill genera dig eller sig själva.
Hva skjer om man lyver og sier man er muslim? Hvordan tester de om noen følger islam eller kristendommen?
Spennende bilder nonetheless![]()
Skulle personligen betala en slant för att slippa åka till detta inåtvända diskriminerande land. Mellanlandade i Riyad en gång och bredvid mig kom en svensk ombord. Han hade varit på jobb med att installera något tekniskt system där. Kom ihåg att han var livrädd då han hade med sin snusdosa usch. Bojkottar allt med Saudi. !
Skulle personligen betala en slant för att slippa åka till detta inåtvända diskriminerande land. Mellanlandade i Riyad en gång och bredvid mig kom en svensk ombord. Han hade varit på jobb med att installera något tekniskt system där. Kom ihåg att han var livrädd då han hade med sin snusdosa usch. Bojkottar allt med Saudi. !