Senaste nytt

Tillåtet med flera tredjezoner på en SAS Award samt flera stopp?

I min exaltation över nyheten i denna tråd (desperation då jag inte kan låta bli att finna möjligheter för sommarens resa) undrar jag om någon har en lista på vilka destinationer i USA som NH flyger till med F-kabin? Jag har hittills funnit följande: SFO, LAX, JFK, ORD, IAD, IAH.

I utbyte kan jag berätta att på måndag nästa vecka verkar det finnas 2 tillgängliga platser på NRT-SFO i F med NH8.

I min exaltation över nyheten i denna tråd (desperation då jag inte kan låta bli att finna möjligheter för sommarens resa) undrar jag om någon har en lista på vilka destinationer i USA som NH flyger till med F-kabin? Jag har hittills funnit följande: SFO, LAX, JFK, ORD, IAD, IAH.

I utbyte kan jag berätta att på måndag nästa vecka verkar det finnas 2 tillgängliga platser på NRT-SFO i F med NH8.

Se denna länk: http://www.businessclass.se/forum/t...er-med-first-class-kabin-utrikes.32505/page-2

Det börjar ju bli många kul resor nu till USA via Asien mm.
Är det någon som testat att boka en sådan resa utan att nyttja 2-4-1 vouchern? Klarar SAS vanliga kundtjänst av att få till en sådan resa eller måste man förlita sig på Tallinn?

Undrar om det är tillåtet att resa till usa via asien, sedan på hemvägen åka usa till asien, tillbaka till usa sedan hem?

Undrar om det är tillåtet att resa till usa via asien, sedan på hemvägen åka usa till asien, tillbaka till usa sedan hem?
Det är ju backtracking som heter duga. Det bör ej gå, om det går bör SAS lägga ned verksamheten på en gång.

Toppen