micke99
Medlem
Nu har dom väl tagit bort alla inresekrav inklusive TP?
Nej bara för thai medborgare fortfarande tp för oss samt 10000usd försäkring. Home - TAT Newsroom
Nu har dom väl tagit bort alla inresekrav inklusive TP?
Om man skulle följa instruktionerna ska det anges datum för dos 1 + dos 2 + ladda upp respektive covidbevis. Naturligvis knäppt eftersom det är precis som du skriver. Svårt att få covidbevis som visar på dos 3, om du inte redan tagit 1 + 2.Covidbevisen i EU är ju ackumulerade, dvs det räcker med det senaste. Det står "3 of 3", så varför måste du ladda upp de äldre?
Lat maskImorgon börjar de nya reglerna att gälla, är det något som har mer info vad som gäller ?
Finns det info om detta på en bra hemsida?
- Krav på TP skall vara borta?
- Sjukförsäkring skall vara borta?
- Endast vaccinbevis, men vilken typ och hur många sprutor och när de togs?
- Var kommer munskydd krävas, då "där många människor är i omlopp" är en tolkningsfråga?
![]()
TackarLat maskGiltigt covidbevis med sista sprutdatum
Guide for travelling to Thailand during Covid-19 situation. – Royal Thai Embassy Stockholm
Tackar!
Det är möjligt att jag är lat, men det är alltid någon på denna sida som sitter inne med bra info.
Skall försöka få till en resa nu i juli eller början på augusti. Dock måste man vara hemma i Europa tis/ons "vissa veckor".
Helt klart, jag lägger ett PM till dig när jag vet mer.Drar i slutet av nästa vecka har jag tänkt om jag blir klar. Vi kanske ses?!