Ja något sånt. Hmm har bokat ett hilton förra veckan som inte går att avboka, och hotellet har inte mailat mig än med info...Ja man sparar iaf ca 2600 baht för testet. Antigen testet kostar kanske lite... 3-500 baht?
Hmm har bokat ett hilton förra veckan som inte går att avboka, och hotellet har inte mailat mig än med info...
Jag har skrivit med dem, men de hade fått många bokningar så det var väl lite rörigt där då.Räkna inte med att de hör av sig. Du får höra av dig själv.
HotelletFick mitt Thaipass godkänt direkt. Använde QR koden på vaccinationsbeviset och som någon skrivit verkar det vara det som gör att man blir godkänd direkt.
Ni som åkt till Thailand efter Test & Go infördes. När görs testet i Thailand, är det på flygplatsen eller hotellet?
Har inte åkt men enligt instruktionerna jag fick från vårt hotell så är det flygplatsen som gäller. Detta gäller Phuket och Rennessaince Phuket Resort & Spa. Kanske finns det andra hotell som erbjuder att testa på hotellet.Fick mitt Thaipass godkänt direkt. Använde QR koden på vaccinationsbeviset och som någon skrivit verkar det vara det som gör att man blir godkänd direkt.
Ni som åkt till Thailand efter Test & Go infördes. När görs testet i Thailand, är det på flygplatsen eller hotellet?
Hur löd instruktionerna?Har inte åkt men enligt instruktionerna jag fick från vårt hotell så är det flygplatsen som gäller. Detta gäller Phuket och Rennessaince Phuket Resort & Spa. Kanske finns det andra hotell som erbjuder att testa på hotellet.