Wow....."lilla vän", snacka om att underminera och trycka ned kunden. Länge sedan jag hört nåt så gravt i ett kundservice samtal.....
Det verkar ju verkligen finnas en individ med svåra issues hos Thai i Sthlm. Hoppas det bara är en
Nja, hela kulturen verkar skum.
Visserligen många år sen nu, men en gång när jag ringde svarade en kille:
"Välkommen till det thailändska flygbolaget."
Jag framförde mitt ärende, ville ha hjälp med seating ARN-BKK (ej F!).
"Och vad är din konkreta fråga till mig??" blev svaret, trots att jag uttryckt mig mycket konkret...
I Thailand har jag fått god service med uppgradering på telefon.
Däremot var alla leenden helt bortblåsta den berömda veckan på DMK när ALLA *A flyg till Europa var överbokade, alla tvingades åka ut o skriva upp sig på listor kl 20, för att återvända efter midnatt för att försöka armbåga sig fram till stand by-disken.
En av få gånger i Thailand jag tappat ansiktet när jag märkte att andra helt godtyckligt tog sig före oss.
Modererat inlägg
Har tagit bort opassande ord i inlägget