Dr. Miles
Expert
Okej, jag trodde det skulle sätta in nya stolen (9stolar) ialla? 747! Du menar att det skall ha kvar dem?!
Denna info finns i FlyerTalk tråden som jag skrev i mitt tidigare inlägg.
Okej, jag trodde det skulle sätta in nya stolen (9stolar) ialla? 747! Du menar att det skall ha kvar dem?!
Alla 747 är numera färdiga. Med detta menar de att de sex stycken med äldst inredning (men nyaste planen) är nu uppgraderade till en F med nio platser i nosen. Dock har samtliga av 747orna den äldre business-stolen som inte blir helt horisontell med marken.
På BusinessClass tycker jag vi refererar till 9 sätes (suites) till nya First Class, 10 sätes som gamla First Class och 14 sätes som förhistorisk First Class
Jag har åkt både Suites och gamla First Class och visst är det stor skillnad men jag sov gott även i gamla F. Några här har ifrågasatt om man ens överlever 12 timmar i gamla First Class och det gör man Om man får plats 1A så känns det riktigt trevligt tycker jag, mittenplatserna är inget vidare dock.
Har idag bokat min första första klass resa Bangkok-Frankfurt 2/11. Flightnummer är TG 922 och maskinen är Airbus A 340-600.
http://www.businessclass.se/forum/reserapporter/6918-thai-first-class-beijing-bangkok.htmlFinns det någon som åkt med denna nyligen och skrivit något reserapportage ?
Tack för ditt snabba svar Dr Miles. hade egentligen viljat test F i 380 men det var en kvällsflight (natt) Antar att man får mer behållning av första F på en dagsflight. Någon som testa båda alternativen och kan ge råd 340 dag eller 380 natt ?
Tack för ditt snabba svar Dr Miles. hade egentligen viljat test F i 380 men det var en kvällsflight (natt) Antar att man får mer behållning av första F på en dagsflight. Någon som testa båda alternativen och kan ge råd 340 dag eller 380 natt ?