sh1pment
Medlem
Givande input...Ganska bristfällig så långt.
Jag saknar min flygplats här hemma bland annat.
Awardfares blir nog inte direkt nervösa än så länge.
Givande input...Ganska bristfällig så långt.
Jag saknar min flygplats här hemma bland annat.
Awardfares blir nog inte direkt nervösa än så länge.
Givande input...
Det är bra, jag har lagt till lite flygplatser och uppdaterat mobilsidan något så den bör flyta på bättre. All form av feedback är välkommen.Givande och givande.
Flygplatser saknas och få resultat dyker upp.
EUR - North America får jag inte upp några resultat i någon klass.
Potiential finns, men det är väldigt mycket BETA.
Vilka brister har du hittat.
När man söker på regioner så tar den bara cachat resultat, vilket innebär tidigare sökningar och alerts. Så den funktionen (samma med trip builder) fungerar bäst när det är många sökningar och aktivitet på sidan.
Jag tror att Trip-builder kan bli användbar i framtiden om man har många cachade resultat. Den tar då fram en tur och retur resa till vald region och därmed en t/r resa. Även mixade klasser som business på utresa och ekonomi på hemresa (behöver dock uppdatera lite filter där).Ja, i min begränsade testning är allmänna sökningar på cachade resultat oanvändbara eftersom cachen verkar vara i stort sett tom än så länge.
Vore intressant att veta om denna tjänst har eller planeras ha några fördelar jämfört med Awardfares.
Det är bra, jag har lagt till lite flygplatser och uppdaterat mobilsidan något så den bör flyta på bättre. All form av feedback är välkommen.
När man söker på regioner så tar den bara cachat resultat, vilket innebär tidigare sökningar och alerts. Så den funktionen (samma med trip builder) fungerar bäst när det är många sökningar och aktivitet på sidan.