Senaste nytt

Testa ny tjänst för bonusresor – söker feedback

Finns ca 8500 cachade resor nu (jämfört med ca 2000 igår). Hade hoppats på 10-12 000 faktiskt. På söndag hoppas jag att det är runt 20 000.

Som kuriosa.
Det verkar inte finnas en enda resa från UME eller LLA till Stockholm i någon som helst klass även om jag söker på specifika datum.
Så det är något där som inte riktigt är som det ska

Ny förbättrad sök/explorer finns nu, funkar även bättre för mobil. Något förbättrad trip-builder kommer imorgon.

1778793453998.png

Screenshot_20260514-231906.png

Last edited:
Nu hittar man cachade resor lättare i kalendern då den visar vilka dagar (baserat på dina filter) resor finns.

Tar gärna feedback från fler om ni hunnit testa.

Just nu finns det så här många platser att utforska:
Business 3,846 Premium 345 Economy 15,845

1778861347401.png

Här finns en kupong som fungerar: PRIMEFLYF3

Jag tror att jag kommer begränsa live sök för användare och köra mer cachade resor. Fördelen är ju att man kan hitta resor som man inte tänkt på och dessa är då inte sökta av andra personer. Databasen matas med resor hela tiden, just nu finns:

Business 7,646 Premium 615 Economy 33,455

Men för en rutt man söker kan de exempelvis bli 700 sökningar så jag försöker plocka ut bra rutter samt oftast start från AMS då det känns som att flest resor hittas därifrån.

Även lite mindre UX-fixar, som exempelvis nu visas flygbolagsloggan för den som flyger det längsta flyget i en itinerary.

Toppen