Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Att jobba mitt i natten med att reda ut spörsmål kring trådar var något som absolut hedrade Martin o Jacob, men det är dock inget krav vi användare kan ställa på ledningen...
Nej, ledningen gör som de vill givetvis. Det var återigen bara en synpunkt från mig, framgång fordrar nog någon form av dialog.

Nej det tycker jag inte.

Edit medan du citerade mig:
Men att framföra tankar och synpunkter som sedan kanske inte implementeras för att sedan gnälla om det i all evighet tycker jag blir tråkigt. Det är det jag menar med att passar det inte så finns det alternativ, eller starta något bättre själv.
Jag tycker då vi stänger alla trådar om att SAS inte har gjort något bra osv. För passar det inte finns det oftast alternativ. Inget gnäll, var bara glad och gå vidare.

Fascinerad att en dylik blänkare som denna kan ta sig som en brasa man slänger bensin på.
Till och med så att det nämnts KO-anmälan för otillbörlig marknadsföring alternativ reklam.

Vad kan man förvänta sig av ett slutet forum som detta ?
Varför inte bara ta och acceptera att vissa saker är som de är och att om man har man några önskemål, skulle jag tro att det går utmärkt att komma med sina funderingar eller förslag.

Så "Pretty please, with sugar on top" - "Fjöl av"

Jag ställde en fråga i måndags kväll, och det har ställts frågor löpande under hela denna vecka. Just min fråga handlade om hur fristående de frilansande skribenterna egentligen är. En del kanske tycker det är en struntsak, men för mig handlar det om trovärdighet och jag vill gärna ha svar på den frågan.
Det enda jag sett hittills är spridda kommentarer från forumets frivilliga krafter, gurus och moderatorer, och inte heller någon av dessa har kunnat svara på min raka och enkla fråga.

Det kanske helt enkelt är så att ingen av oss vet? Om jag köpte material av frilandsskribenter så förutsätter jag nog att de avslöjat eventuella kopplingar till det de skriver om i artikeln och om det inte görs så förväntar jag mig att de inte har några kopplingar till det de skriver om.

Bara för att frågor inte besvaras betyder det inte att de tigs ihjäl - i min värld kan det lika gärna betyda att det inte finns något svar att ge.

Sedan kan man ju fundera på sitt egna "ansvar" här. Som jag brukar påpeka - man måste vara källkritisk och det är givetvis inte fel att då fråga om källan, men om man inte får svar så får man ju nöja sig med att man inte har den informationen och värdera det man läser utifrån den information man har.

Det kanske helt enkelt är så att ingen av oss vet? Om jag köpte material av frilandsskribenter så förutsätter jag nog att de avslöjat eventuella kopplingar till det de skriver om i artikeln och om det inte görs så förväntar jag mig att de inte har några kopplingar till det de skriver om.

Bara för att frågor inte besvaras betyder det inte att de tigs ihjäl - i min värld kan det lika gärna betyda att det inte finns något svar att ge.

Sedan kan man ju fundera på sitt egna "ansvar" här. Som jag brukar påpeka - man måste vara källkritisk och det är givetvis inte fel att då fråga om källan, men om man inte får svar så får man ju nöja sig med att man inte har den informationen och värdera det man läser utifrån den information man har.
Bara en synpunkt där. Det är ju inte alltid så lätt att vara källkritisk (och då är jag uppfostrad i den andan). Varför litar jag på vad du skriver om mycket på forumet? Jo, för att du genom alla år här har byggt upp en trovärdighet på vissa områden. Kan den raseras? Ja, sannolikt.

Jag ställde en fråga i måndags kväll, och det har ställts frågor löpande under hela denna vecka. Just min fråga handlade om hur fristående de frilansande skribenterna egentligen är. En del kanske tycker det är en struntsak, men för mig handlar det om trovärdighet och jag vill gärna ha svar på den frågan.
Det enda jag sett hittills är spridda kommentarer från forumets frivilliga krafter, gurus och moderatorer, och inte heller någon av dessa har kunnat svara på min raka och enkla fråga.
Jag säger precis som agehall, kan som sagt bero på att vi moderatorer och gurus inte vet det exakta svaret på din enkla fråga. Lite svårt att besvara den då för oss.

Toppen