Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

vet inte om folk överreagerar !? folk är genuint intresserade av att BC inte ska bli ännu ett dussin forum med Copy Paste artiklar för att spara pengar där kvalitet inte är prio utan billiga/low budget annonsintäkter där man också är genuint intresserade av att få svar på sina frågor av den personen det berör. Inte en som fått delegerat av vederbörande att svara i egenskap av forum admin...

Frågor på detta !?

Ganska glasklart tycker jag !

"Varmt välkommen" var ju adderat :)

Skämt åsido, jag tycker faktiskt att ni alla överreagerar. Skärpning.
Framsidan kan man som redan nämts enklast strunta i, och i forumet är det v användare som gemensamt sätter agendan, faktiskt. Om vi bidrar med det vi kan så blir det genast bättre (själv skulle jag direkt anmäla mig som wiki-postansvarig för Ukriainan Airways, samt kryssningsbåtarna till Åland, om möjligheten fanns)
Ingen annan är forumägaren och de denne utsett att hantera forumet sätter agendan. Och det med all rätt förstås.

• Vem är Paul J DeVries och Ramsey Quebin? Varför är presentationen av Paul direkt översatt från en annan hemsida?
  • Betalar dem själva för hotell och flyg som recenseras?
  • Kommer man fortsätta översätta artiklar med Google Translate?
Är väl det jag kommer på nu.
Lite om vem Ramsey Quebin är står angivet i denna artikel, vet inte vad mer du vill veta om honom.
BusinessClass hälsar Ramsey Qubein välkommen - BusinessClass.se

Har inga svar på övriga frågor i och med att jag bara är moderator. Men jag hoppas verkligen att det inte kommer bli några google translate artiklar framöver. Det är nog ingen som varit helt nöjd med utfallet av dessa.

Ledsen att jag inte kan ge dig mer svar än så.

Jag är lite kluven i hela den här diskussionen och vad jag tycker men i det stora hela tycker jag nog att det överreageras. Se det som vilket företag som helst, passar det inte kan man handla någon annanstans. Så länge man inte sitter med i styrelsen med aktieposter och rösträtt så är det bara att finna sig i det ledningen gör.

Jag är lite kluven i hela den här diskussionen och vad jag tycker men i det stora hela tycker jag nog att det överreageras. Se det som vilket företag som helst, passar det inte kan man handla någon annanstans. Så länge man inte sitter med i styrelsen med aktieposter och rösträtt så är det bara att finna sig i det ledningen gör.
Så kan man se det. Eller så kan man se det som att "företaget" lyssnar på "kunderna". Den modell du förespråkar känns inte 2015.

"Varmt välkommen" var ju adderat :)

Skämt åsido, jag tycker faktiskt att ni alla överreagerar. Skärpning.
Framsidan kan man som redan nämts enklast strunta i, och i forumet är det v användare som gemensamt sätter agendan, faktiskt. Om vi bidrar med det vi kan så blir det genast bättre (själv skulle jag direkt anmäla mig som wiki-postansvarig för Ukriainan Airways, samt kryssningsbåtarna till Åland, om möjligheten fanns)

I dag framsidan i morgon forumet?

Så kan man se det. Eller så kan man se det som att "företaget" lyssnar på "kunderna". Den modell du förespråkar känns inte 2015.
Jo, håller väl med dig till viss del med det också. Risken när ett företag lyssnar på alla kunder är att det är svårt att komma till beslut och enighet då det ofta är lika många meningar som människor.

Det är precis det som är kärnan i problemet. Den som bör svara och borde sitta inne med svaren väljer att inte göra det, alternativt inte kan svara. Jag vet inte vad som är värst egentligen.
Just dessa frågor ställdes lördag morgon vid 2, att de ska ha ett svar redan till lunch under lördagen ser jag som väldigt optimistiskt. En "normal" arbetsvecka tar slut på fredag eftermiddag/kväll.
Behöver vi i detalj veta precis allt om dessa 2 skribenter, tycker presentationen är tillräcklig av båda, jag förväntar mig inte någon djupdykning i deras liv utan mer en överblick om vad de gör.

Toppen