Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Det ar val just har som BC har kommit in och gjort skillnaden. Innan BC reste jag uteslutande I Ekonomiklass, numera ar det ofta i Plus med SAS eller CE med BA - till nastan samma priser som jag betalade innan. Det ar val just detta som ar (har varit) BC's grej, res affarsklass men betala for ekonomi.

Jojo....Det är ju den anledningen samt det faktum att man kunnat få förmåner i andra allianser genom"medvetna" val!
Men min arbetsgivare betalar bara för ekonomi!

När får vi Wikiposts?
Wikiposts var något vi testade under ett tag (någon plugin man kunde aktivera), det ställde dock till en hel del problem som var så pass allvarliga att det var tvunget att inaktiveras.
Har ingen mer info än så om det ska göras ett omtag på detta, men vi vet om att det är en väldigt önskvärd funktion att få till.

Wikiposts var något vi testade under ett tag (någon plugin man kunde aktivera), det ställde dock till en hel del problem som var så pass allvarliga att det var tvunget att inaktiveras.
Har ingen mer info än så om det ska göras ett omtag på detta, men vi vet om att det är en väldigt önskvärd funktion att få till.
Inte bara önskvärt, ett absolut måste i takt med att forumet växer.

Tyckte det var en intressant bakgrund som gavs.
Gav lite mer kött på benen.

Att driva en site som denna är ett monsterjobb.
Och ser man utifrån begreppet Affärsnytta, hamnar en del i en situation där det man tänkt inte riktigt blir som förväntat.

Är själv väldigt nöjd med forumet som det är. Ett av de få som jag faktiskt läser med glädje.
Att sedan vi människor alltid har en egen åsikt är oundvikligt och som vanligt kan man tycka vad man vill om det.
Inget att bekymra sig över. Även om det kan vara svårt att låta bli den där sista kommentaren.

Hoppas dock att det inte blandas in några kommersiella delar i forumet.
För, hur skulle exempelvis en hotellbokningssite tas emot, med tanke på "Budorden"

Nu tar vi fredag :)

Toppen