Senaste nytt

Tankar 1 år efter SAS övergång till Sky Team

Här håller jag inte med dig. Men det kan ju eventuellt bero på längd och skostorlek.
Jag försöker alltid boka bulkhead för att få mer plats, det får man inte på AFs a330 det är samma strut som på de andra platserna den är också extremt liten i "botten" så båda fötterna får inte plats. Men det är relativt små skillnader med 2-2-2 config, just detta gör dock stor skillnad för mig.
Jag är strax under 190 så klassas väl som någorlunda lång ändå. Nu åkte jag inte bulkhead på AF, men fick ändå plats och fick några timmars sömn över Atlanten innan vi landade.

Det är absolut en av de sämre Business stolarna hos Europeiska bolag, lika dålig som LH (icke alegris).
Lyckas man få mer utrymme på bulkhead eller liknande är det ju bra, men stolen är lika dålig ändå.

AF andra produkter på deras 777-300ER tex är klasser bättre än Lufthansas gamla stol.

Det är absolut en av de sämre Business stolarna hos Europeiska bolag, lika dålig som LH (icke alegris).
Lyckas man få mer utrymme på bulkhead eller liknande är det ju bra, men stolen är lika dålig ändå.

AF andra produkter på deras 777-300ER tex är klasser bättre än Lufthansas gamla stol.
All business är bättre än economy iaf. :)

Hoppas kunna få möjlighet att testa några bättre skyteam produkter, men det blir ju som det ser ut just nu då med poäng.
Jag har en resa med Virgin bokad i februari som jag ser fram emot, den är dock ändrad till "coffin", får hålla tummarna att det blir ytterligare ändring eller att det dyker upp plats med något annat bolag. Ska dock bli kul att testa club house på LHR. Men innan dess så blir det en tur med LH A380 i F i januari.

Toppen