Dr. Miles
Expert
Det beror på var man sitter och i vilken THAI lounge.Thai's businesslounge i bangkok har alla vin och sprit drycker i en bemannad bar. Lååångt bort från där man sitter.
Antar att kan bero på att dom vill minska svinnet ?
Det beror på var man sitter och i vilken THAI lounge.Thai's businesslounge i bangkok har alla vin och sprit drycker i en bemannad bar. Lååångt bort från där man sitter.
Antar att kan bero på att dom vill minska svinnet ?
På vissa hotell behöver man det, men det är rätt så ovanligt.Då har man lärt sig något nytt, men ser att det stämmer. På marriott krävs inte att man är i samma rum.
Varför inte? Du tar ju något med dig oavsett? Spelat ju ingen roll vad det är (i min värld).Instämmer helt!
Idag är det torsdag och jag kommer att passera loungerna i Oslo där det serveras varmkorv. Det skulle kunna hända att jag tar med mig en "påbörjad" varmkorv i bröd - utan att jag skulle ha en tanke på att det skulle vara otillåtet eller stöld. Jag skulle dock aldrig ha en tanke på att ta med mig ett påbörjat glas vin eller en flaska öl eller liknande.
Du menar på fullt allvar att du inte tycker det är någon skillnad mellan att ta med sig korven man äter på eller en flaska vin? Och du snackar om troll? Sheesh!Varför inte? Du tar ju något med dig oavsett? Spelat ju ingen roll vad det är (i min värld).
En flaska vin eller en flaska vatten - någon skillnad?Du menar på fullt allvar att du inte tycker det är någon skillnad mellan att ta med sig korven man äter på eller en flaska vin? Och du snackar om troll? Sheesh!![]()
Från tillståndsinnehavarens perspektiv, solklart ja.En flaska vin eller en flaska vatten - någon skillnad?![]()
En flaska vin eller en flaska vatten - någon skillnad?![]()