stewigriffin
Medlem
Kan inte vi utse vinnaren vid tolvslaget??
(evil)
Där kom den.. som en dolk in i hjärtat.
Oturen fortsätter i livet, men det går la vidare ändå..
Grattis!!
(I min åsikt tycker jag dock att min "routing" var en hel del bättre än Palazzis) men det är AHO som bestämmer.
Nu hoppas jag dock på Magino, något annat finns ju inte.
Tror nog att jag varit medlem lite för kort tid och inte har så högt post count kan ha spelat in lite, förståeligt dock.
30-35 timmars "arbete" svider dock nu, men men.
Ha en bra resa vinnaren!
Andreas, så länge Businessclass.se finns kommer du alltid ha en möjlighet att åka billigt i C![]()
Där kom den.. som en dolk in i hjärtat.
Oturen fortsätter i livet, men det går la vidare ändå..
Grattis!!
(I min åsikt tycker jag dock att min "routing" var en hel del bättre än Palazzis) men det är AHO som bestämmer.
Nu hoppas jag dock på Magino, något annat finns ju inte.
Det är nog till stor del att jag inte varit medlem så länge och att min postcount är låg som spelade in en del.
Föreståligt då Palazzis har 1000 posts.
30-35 timmars "arbete" svider dock nu, men men.
Ha en bra resa vinnaren!
Jag tror och hoppas att det inte bara är routing som avgör, utan även din motivering, presentation, vanligt resemönster etc. Dvs helheten!
Jag spenderade cirka 5 timmar på presentationen, dvs text och upplägg. (Den ser väl OK ut?)
Tyckte jag skrev alldeles för mycket och hade jag lagt in motivering på hela resan hade jag nog tagit upp en extra sida till.
Motivering av rutt skrev jag helt enkelt vad huvudmålet var, dvs skidåkning i Anchorage, spotting på Imperial Hill och sightseeing i San Fransisco.
Sen ville jag inte berätta för mycket utan det skulle ju bli "reseberättelsen" i efterhand, så tänkte jag - men jag tänker ofta fel i och för sig!![]()