Så med 2t39min kvar blev det två resor: LHR till BOS via JFK på utresan och utan krusiduller tillbaka till LHR. Sedan LHR till SEA via EWR på utresan och ORD hem. Allt i juli och augusti.
Allt som allt ca £4 000. Inte illa. Inte maximerade rutter annat att alla long-haul är på A330-300. Knappt någon tid alls i FCL i Zurich tyvärr. Det här är jobb och resorna är maximerade för kundbesök.
Toppen service från Swiss First Class Line i Schweiz som fixade en bonusresa direkt till min flickvän som följer med till JFK.
Fick lära mig något nytt idag gällande Swiss First bonusresor. Hårda krav, men det känns verkligen exklusivt. Inte bara är det ett krav att detta kan enbart bokas av en SEN eller HON, men denna SEN eller HON måste själv åka med på samma flight och i samma kabin. Så jag kan inte boka Swiss First till min flickvän utan att jag själv flyger med. Det spelar ingen roll om det är på poäng eller cash som jag åker, men bonusresa måste jag med. Bra att veta i fall någon tror att man kan "köpa" en bonusresa av en M&M medlem.