Senaste nytt

Swiss First + Economy eller Business R/T?

agehall,

Tror att när man bokar så står det på vilka flighter dom kör med nya business class produkten.
Det underlättar helt klart så man inte köper grisen i säcken så att säga.

Qatar kör ju sin Dreamliner för 14k ToR i business annars. Sista dagen att boka idag dock och du får hälsa på den nya terminalen i Doha. Förhoppningsvis är den klar när du åker.

Jag flög Austrian i business till Dubai för ett par tre år sen. Jag var jättenöjd. Lär ju varit deras gamla business, men det var iaf sådana där säten som fälls ner o ligger efter golvet. Har varit lite sugen på att prova Swiss F till Dubai dock. De har ju rätt så bra priser just nu tycker jag. Är ju nice o prova det på en dagflygning också, så man maximerar upplevelsen. :)

Steget från ekonomi till Business är ju jättestort. Från Business till First inte alls lika stor förändring, imho. Jag skulle tagit business i båda riktningar.

Personligen köpte jag en First+Economy nyligen på EK. Jag tyckte det var helt klart bäst värde så. Hade nödutgång (som de blockade sätena brevid mig åt) på vägen ner, sen First hem. Var hur lugnt som helst att flyga Economy så. :)

Dom ska alla ha nya C stolar, rätt säker på att dom skrev det i deras magasin.
Vi va jättenöjda med dom när vi flög i C till Dubai över nyår.

Kan hända hemsidan laggar lite, stod "new business" i bokningsverktyget.
Kanon att höra att den var bra! :) tummen upp.

Toppen