Vilka är de två andra kabinklasserna förutom SAS Go och Plus menar du?SAS har ju i princip fyra olika ekonomiklasser.
Go light och plus saver. Fast det är ju så klart ingen skillnad ombord.Vilka är de två andra kabinklasserna förutom SAS Go och Plus menar du?
Betalar lite mer för att få lite mer är min melodiHuvudet på spiken! Är folk snåla så måste bolagen vara snåla, det är inte svårare än så, det kommer att kosta lite mer om man vill ha lite mer service.
Som pensionär sedan några år reser vi till sydeuropa varje höst och vår. Blir oftast SAS ut samt Brussel Airlines economy hem. De har tre klasser. Billigast economy bakre delen av planet och endast (dålig) buy on board. Mellanklassen uppfattar jag som motsvarande SAS Plus. Biddade på uppgradering en gång. Löjligt dyrt.Främsta raderna är riktig businessmed tomt mellansäte. Igen verkar inte vara värt xtra kostnaden för resa inom Europa.Brussels hade väl 4 klasser med olika matservering ett tag inom Europa? Business, premium eco, eco och low eco, men nu har de gått tillbaka till tre klasser ombord. Har för mig att eco och low eco satt blandade i kabinen (men jag undvek bakre delen av kabinen på Brussels, av begripliga skäl).
Skulle förvisso inte förvåna mig.....Någon som vet om det finns planer på att göra motsvarande förändring/försämring även från ZRH framöver?
Verkar konstigt att ha olika serviceupplägg beroende på flygplats.
Som att SAS skulle servera snacks mm i economy från CPH men inget från ARN eller v.v.
Kan komma men konkurrenssituationen i Genève är det som driver fram detta. Swiss får ordentligt med stryk mot easyJet.Någon som vet om det finns planer på att göra motsvarande förändring/försämring även från ZRH framöver?
Som att SAS skulle servera snacks mm i economy från CPH men inget från ARN eller v.v.
Någon som vet om det finns planer på att göra motsvarande förändring/försämring även från ZRH framöver?