Är det samma eländiga säten i alla deras narrow body plan?
Billigaste sortens Recaro slimline även i Business.
Får man cash uppgradering per riktning?Åsikter om att boka billigaste ekonomifare för att sen innan betalning lägga till en upgrade till business? Verkar då hamna på bc P precis som om man hade köpt en business saver. Förstår att flexibiliteten blir sämre, men finns det några andra nackdelar?
Har bokat både ARN-ZRH-MXP-ZRH-ARN och ARN-ZRH-BCN-ZRH-ARN på detta sätt för drygt 2000kr bra tider över weekends under vår och höst. Ut eftermiddag från stockholm, några timmar i loungen i Zurich och sen vidare för ankomst sen kväll på destinationen. Får det till oslagbart pris men jag kanske har missat något?
Får man cash uppgradering per riktning?
Jag trodde att cash uppgraderingen gällde per flight.
Åsikter om att boka billigaste ekonomifare för att sen innan betalning lägga till en upgrade till business? Verkar då hamna på bc P precis som om man hade köpt en business saver. Förstår att flexibiliteten blir sämre, men finns det några andra nackdelar?
Har bokat både ARN-ZRH-MXP-ZRH-ARN och ARN-ZRH-BCN-ZRH-ARN på detta sätt för drygt 2000kr bra tider över weekends under vår och höst. Ut eftermiddag från stockholm, några timmar i loungen i Zurich och sen vidare för ankomst sen kväll på destinationen. Får det till oslagbart pris men jag kanske har missat något?
Jag är förvånad över att Stockholm-Milano T/R via Zürich (eller Stockholm-Barcelona T/R via Zürich) i Economy class + uppgraderingskostanden av hela resan var endast 2.000 SEK inkl. skatter.De skriver 'upgrade per segment' eller liknande men det appliceras faktiskt på hela riktningen. Har fått P samt välja säte på samtliga 4 flighter.