Senaste nytt

Swedbanks nya platinumkort med Loungekey

Delayed

Medlem
Du kan också ladda ner LoungeKey-appen och skapa ett konto där
Är det någon som kört appen eller loggat in på hemsidan nyligen? När jag gör det får jag en uppmaning om att "Verify Your Card > Card details":

Screenshot from 2022-02-04 08-54-31.png


Jag fyller i kortnummer med mera men när jag klickar OK dyker en röd ram upp som något slags felmeddelande och inget händer.

Screenshot from 2022-02-04 08-53-43.png


Är det någon som får detta att fungera och har tankar kring vad jag i så fall gör fel?
 
Bra tanke men det är öppet. Dubbelkollade precis. Lyckas du med verifieringen? Jag har ett av 'åäö' i namnet om det kan ställa till något. Enda "felmeddelandet" är den "röda ramen" så det är rätt obegripligt vad som är fel.
Jag lyckades verifiera mitt kort/medlemskap igår, men jag fick aldrig ditt mystiska felmeddelande.
 

Delayed

Medlem
Är det någon som får detta att fungera och har tankar kring vad jag i så fall gör fel?
Efter tio djupa andetag och med en stor kopp kaffe framför mig ringde jag Entercards kundtjänst. Valde Loungekey vid automatsvaret och fick svar inom några sekunder!

En lång historia kort lyckade vi gemensamt lösa kortregistreringen genom att jag struntade i uppmaningen:

Screenshot from 2022-02-04 08-54-31.png


Och i stället gick in under:

Screenshot from 2022-02-04 10-37-01.png

Och där valde:
Screenshot from 2022-02-04 10-37-17.png

Och la in kortuppgifter där (det fanns inga sedan tidigare). Då verkade allt fungera och nu har även jag ett "digitalt kort" (Q.R.-kod) i appen.

Och för den som eventuellt undrar så bekräftar kundtjänst att det är OK att lägga in CCV2 kod i appen/siten då det har med "EU-regler kring gästdebitering" att göra...

Då vi alltid klagar på kundtjänst kan jag passa på att berömma henne jag pratade med som gav snabb och trevlig hjälp och faktiskt verkade genuint intresserad och förstod frågan!
 
Toppen