ssh9721
Medlem
Har inte så mycket mer, i morse hade jag alla poäng jag ska ha, när jag efter dagens resor loggade in igen fattades det en större mängd poäng.
Tänkte först att det är väl något tillfälligt fel, summan som är kvar såg lite för exakt ut för att vara slumpmässig. Ringde i alla fall till supporten på SAS, de såg att det är någon som handlat via webbshoppen för den summa som saknas. Lite märkligt tycker jag att det inte ses i historiken över kontoaktivitet?
Bad om en bekräftelse från den person jag talade med att han meddelat fraud-avdelningen, då han inte kom fram när vi pratade (många fall just nu?), vilket jag fick. Då skrev han även att den polisanmälan jag frågade om jag behövde göra skulle göras, så det har nu ordnats via polisen.se.
Återstår att se vilken återkoppling jag får nu, de ska ha spärrat mitt konto för uttag, men intjäning etc. ska fungera som vanligt.
Tänkte först att det är väl något tillfälligt fel, summan som är kvar såg lite för exakt ut för att vara slumpmässig. Ringde i alla fall till supporten på SAS, de såg att det är någon som handlat via webbshoppen för den summa som saknas. Lite märkligt tycker jag att det inte ses i historiken över kontoaktivitet?
Bad om en bekräftelse från den person jag talade med att han meddelat fraud-avdelningen, då han inte kom fram när vi pratade (många fall just nu?), vilket jag fick. Då skrev han även att den polisanmälan jag frågade om jag behövde göra skulle göras, så det har nu ordnats via polisen.se.
Återstår att se vilken återkoppling jag får nu, de ska ha spärrat mitt konto för uttag, men intjäning etc. ska fungera som vanligt.