Senaste nytt

Strawberry Mastercard

Snackade med en vän på SEB Kort. Han nämnde som du att det inte finns någon dubbelbonus kampanj för alla i nuläget men att det kommer att vara en kampanj för nya kortinnehavare. Gold direkt, gratis kort i ett år plus 10.000 p. Det var 2v sedan. Kan höra igen

Snackade med en vän på SEB Kort. Han nämnde som du att det inte finns någon dubbelbonus kampanj för alla i nuläget men att det kommer att vara en kampanj för nya kortinnehavare. Gold direkt, gratis kort i ett år plus 10.000 p. Det var 2v sedan. Kan höra igen

Välkomsterbjudande​

Just nu har du en extra bra anledning att ansöka om Strawberry Mastercard. Ansök senast den 14 juni och få 10 000 välkomstpoäng. Du blir dessutom uppgraderad till medlemsnivån GOLD och får gratis årsavgift det första året (erbjudandet gäller endast om du inte haft ett kort under de senaste två åren).

Denna?

Välkomsterbjudande​

Just nu har du en extra bra anledning att ansöka om Strawberry Mastercard. Ansök senast den 14 juni och få 10 000 välkomstpoäng. Du blir dessutom uppgraderad till medlemsnivån GOLD och får gratis årsavgift det första året (erbjudandet gäller endast om du inte haft ett kort under de senaste två åren).

Denna?
Ja säkert det erbjudandet. Har inte kollat då jag redan är gold och har ett kort. Men tänkte mer kolla huruvida det blir dubbelbonus i sommar

Ännu en gång fick jag inte trippelpoäng när jag betalade mitt rum på Clarion Stockholm med mitt Strawberry Mastercard. Det blev bara vanlig 10 på per 100, plus dubbel för juli. Fick korrekt 30 plus trippel när jag betalade i baren och restaurang. De syns som CLARION STOCKHOLM på utdraget. Betalning i receptionen för rummet står som CLARIONHOTELSTOCKHOL.

Jag förklarade i detalj i en epost till deras kundtjänst och föreslog att de rättade till dig så de slapp fixa problemet om och om igen.

Ni som borde där över helgen bör kolla era poäng om ni betalade med kortet i receptionen.

Vet du (eller din vän) om det kommer komma någon liknande kampanj inom kort?

Han tror inte att det blir nu för de har haft trippelbonus-kampanj hela sommaren och alla nya kunder har fått bli guld. Det brukar vara vid blackfriday och/eller hela dec. Han har inte hört något iaf som kommande. De brukar få veta med ganska kort varsel tydligen

Jag har en Strawberry Mastercard och det finns noll information, vad jag vet, om vad som händer med den när Spenn börjar gäller. Eftersom de poäng man tjänar nu gäller bara tills sista dec 2025 och alla sätt att använda poängen idag gäller runda poängbelopp med lägsta belopp på 7500 poäng steg på minst 2500 poäng kan man sitta där den 19 nov med en summa poäng på 7400 poäng som är helt oanvändbara. Eller något belopp typ 12000 där man kan omöjligt använda de sista 2000 poäng men har tjänat.

Det får det hela med Spenn att kännas ännu mer ruttet. Även om de till slut låta oss byta alla poäng man har kvar mot presentkort även udda belopp som 6239 poäng blir det en dålig affär eftersom presentkorten har endast ett värde av 4 öre per poäng. Normalt värde är oftast runt 8 öre per poäng om man betalar för ett rum med poängen.

Man får 10 poäng per 100 kr. dvs 100 kr är ett värde på 40 öre eller 0,4%. Finns mycket bättre bonus/cashback på annat håll även om alla drar in på förmånerna (senast CircleK som inte längre ge bonus på köp utanför CircleK.

Toppen