Senaste nytt

Strawberry - det här gjorde ni inte bra!

På Quality-hotellen kunde man förut lösa in restaurangkupongen mot 3 st 50 cl dryck å 38 kr/st. Nu har samma flaskor bantats ner till 33 cl, men fortfarande för 38 kr/st. Dyrare än Pressbyrån!

På Quality-hotellen kunde man förut lösa in restaurangkupongen mot 3 st 50 cl dryck å 38 kr/st. Nu har samma flaskor bantats ner till 33 cl, men fortfarande för 38 kr/st. Dyrare än Pressbyrån!
Det där varierar nog från hotell till hotell, priset i alla fall. Har varit med om att hotellet kört med 33cl till o från redan för över ett år sedan... Att någon köper en 33cl vatten för 38 kr i riktiga pengar är för mig obegripligt dock...

Tidigare kunde man boka nätter i in 2026 med gamla bonus poäng. Den möjligheten verkar vara borta. Varje försök att boka bonus att, jag har försökt flera hotell, städer och datum, kommer tillbaka "Unfortunately, our rooms are fully booked on the selected date(s). Please try again."

Fan. Jag som trodde jag skulle kunna boka mina sista poäng i år för vistelse i 2026.

Tidigare kunde man boka nätter i in 2026 med gamla bonus poäng. Den möjligheten verkar vara borta. Varje försök att boka bonus att, jag har försökt flera hotell, städer och datum, kommer tillbaka "Unfortunately, our rooms are fully booked on the selected date(s). Please try again."

Fan. Jag som trodde jag skulle kunna boka mina sista poäng i år för vistelse i 2026.
Kanske de stramat upp nyligen - det gick ju ut påminnelse i dag till alla med kvarvarande bonuspoäng om att man bör använda dem. Jag gissar att de vid årsskiftet kör en körning som skriver av alla oanvändna poäng och tar intäkten direkt. Om det då inte finns framtida bokningar in i 2026 finns alltså inget alls utestående och man kan då stänga ner allt som har med poäng att göra, både systemmässigt och bokföringsmässigt.

Toppen