Senaste nytt

Strawberry - det här gjorde ni inte bra!

Håller på att avveckla Strawberry är Platinum sedan några år! Kan inte låta bli att bifoga en bild från min kommande bokning där jag kan betala 200kr extra för ett rum längre upp! Eller 200kr för ett rum längre ner, skrattretande.
Avveckla och stoppa ner i slutförvar som om det vore farligt avfall, haha

Håller på att avveckla Strawberry är Platinum sedan några år! Kan inte låta bli att bifoga en bild från min kommande bokning där jag kan betala 200kr extra för ett rum längre upp! Eller 200kr för ett rum längre ner, skrattretande.
Tycker det är olika från hotell till hotell i välkomstmailen om ebjudande som redan ingår i status , som tidig sen utcheckning
Vet faktiskt inte att jag sett att betala för våning , har i min profil om önskemål högt upp och nästan alltid det brukar bli så.
Senaste året har det faktiskt hänt att jag fått 2 chokladpraliner och någon liten tub kräm ur Rituals sortiment vid incheckning eller på rummet vid check in på Clarion

Off topic men i Köpenhamn finns Wakeup Hotell och rumspriset stiger med vilken våning man vill bo på, vid tidig incheckning får man frågan om att uppgradera till top floor mot en avgift , de hävdar att bara de rummen är klara för incheckning ...

Toppen