Nej. Endast i resturangen. I receptionen stod det en skylt att massa olika snacks ingick i kupongen men total stopp när jag skulle plocka på mig. Endast dryck... Vatten, pepsi, Zingo eller 7up.Gick det att köpa mat och liknande i baren? Det går inte att endast köpa alkohol.
Är tyvärr så det brukar vara (även om vissa i recpetionen ibland tillåter undantag) dvs. i kylarna i recpetionen så går det att lösa in mot typ dryck, risifrutti osv liknande men inte snacks. Du kan inte heller, som valin skriver ovan, lösa in mot alkohol i baren om du inte samtdigt köper mat av dem.Nej. Endast i resturangen. I receptionen stod det en skylt att massa olika snacks ingick i kupongen men total stopp när jag skulle plocka på mig. Endast dryck... Vatten, pepsi, Zingo eller 7up.
Aldrig varit med innan. Varit fritt blås och ganska generöst med att runda upp också.Är tyvärr så det brukar vara (även om vissa i recpetionen ibland tillåter undantag) dvs. i kylarna i recpetionen så går det att lösa in mot typ dryck, risifrutti osv liknande men inte snacks. Du kan inte heller, som valin skriver ovan, lösa in mot alkohol i baren om du inte samtdigt köper mat av dem.
Det beror nog på hotell, i stort sätt alla jag bott på senaste 5 åren är det strikt grejer från kylen, eller mat i restaurangen.Aldrig varit med innan. Varit fritt blås och ganska generöst med att runda upp också.
En fri dryck per dag också borta här åtminstone...