Tyvärr skulle ngt sådant inte förvåna mig….Kanske någon har tröttnat på att medlemmarna ringer kundtjänst och påpekar att den garanterade uppgraderingen inte gjorts?
Det kan nog stämma. Fick idag svar av Platinum-supporten i ett sådant ärende att de kunde dom inte hjälpa mig med längre utan hänvisade till hotellet direkt...Tyvärr skulle ngt sådant inte förvåna mig….
Det kan nog stämma. Fick idag svar av Platinum-supporten i ett sådant ärende att de kunde dom inte hjälpa mig med längre utan hänvisade till hotellet direkt...
Eller nä, det syns på webbsidan vilken rumstyp man har fått.
Jobbar du på NCH?Maila igen. Det är inte ditt ansvar som platinum att tillse att den garanterade förmånen efterlevs.
Choice kundtjänst (platinum) svarade mig förra veckan att ”om du har tur blir du uppad vid incheckning men inte före”.
Vill du hänvisa till ett ärendenummer sen gammalt så kan jag bistå.
Jobbar du på NCH?
Aha, då förstår jag!Absolut inte.
Dock har jag haft långa diskussioner gällande garanterad uppgradering för platinum med kundtjänst. Där och då enades vi om att tills det finns en fungerande rutin så är kundtjänst behjälpliga med att uppgradera om så inte skett inom 24h sen bokningstillfället. Senast i veckan har jag mailat in två uppgraderingar som blivit ”garanterade”. Därav att jag inte instämmer i att det finns en ”ny rutin”. Mitt exempel gällande svaret är bara ett utplock på att kundtjänst inte alltid har den koll man kan förvänta sig.
Jo. Nu hände det mig också, efter uppdateringen. Hoppas det bara blev lite fel och de ändrar tillbaka.Nu har även jag fått likadant i min app, kör android.
Jag har för mig att jag uppdaterade mina appar häromdagen, kan ev. bero på det?
Ja, vore ju mkt udda om man inte kan se vad man bokat. Bara hoppas att man i fortsättningen även kan se ev uppgraderingar.Jo. Nu hände det mig också, efter uppdateringen. Hoppas det bara blev lite fel och de ändrar tillbaka.