Senaste nytt

Strawberry app

andreas

Medlem
Det kan nog stämma. Fick idag svar av Platinum-supporten i ett sådant ärende att de kunde dom inte hjälpa mig med längre utan hänvisade till hotellet direkt...

Eller nä, det syns på webbsidan vilken rumstyp man har fått.

Maila igen. Det är inte ditt ansvar som platinum att tillse att den garanterade förmånen efterlevs.

Choice kundtjänst (platinum) svarade mig förra veckan att ”om du har tur blir du uppad vid incheckning men inte före”.

Vill du hänvisa till ett ärendenummer sen gammalt så kan jag bistå.
 

andreas

Medlem
Jobbar du på NCH?

Absolut inte.

Dock har jag haft långa diskussioner gällande garanterad uppgradering för platinum med kundtjänst. Där och då enades vi om att tills det finns en fungerande rutin så är kundtjänst behjälpliga med att uppgradera om så inte skett inom 24h sen bokningstillfället. Senast i veckan har jag mailat in två uppgraderingar som blivit ”garanterade”. Därav att jag inte instämmer i att det finns en ”ny rutin”. Mitt exempel gällande svaret är bara ett utplock på att kundtjänst inte alltid har den koll man kan förvänta sig.
 
Absolut inte.

Dock har jag haft långa diskussioner gällande garanterad uppgradering för platinum med kundtjänst. Där och då enades vi om att tills det finns en fungerande rutin så är kundtjänst behjälpliga med att uppgradera om så inte skett inom 24h sen bokningstillfället. Senast i veckan har jag mailat in två uppgraderingar som blivit ”garanterade”. Därav att jag inte instämmer i att det finns en ”ny rutin”. Mitt exempel gällande svaret är bara ett utplock på att kundtjänst inte alltid har den koll man kan förvänta sig.
Aha, då förstår jag!

Vi har ju diskuterat detta många gånger här på forumet i en annan tråd.
 

airac

Medlem
Bokade lite nu på helgen och noterade att även hemsidan visar olika för olika hotell. Vissa visar rumskategori (t.ex. Clarion Wisby), andra ej (t.ex. Clarion Umeå).
 
Toppen