Men SAS har ju inte Business inom Europa...Samma sak i Vilinus. Står något i stil med att "Passengers with business class tickets for all airlines welcome, except Scandinavian Airlines". Samma sak på loungens hemsida.
Men SAS har ju inte Business inom Europa...
Så på papperet har de även Förstaklass eftersom de säljer A-klass-biljetter som är First på många andra bolag?Inte ombord på flygplanen men de säljer ju ändå C-klass biljetter. Så i praktiken nej, men jag skulle säga att de på pappret har affärsklass.
Nu syftade jag till kabinklassen men du har rätt vad gällar bokningsklass.Så på papperet har de även Förstaklass eftersom de säljer A-klass-biljetter som är First på många andra bolag?
Så på papperet har de även Förstaklass eftersom de säljer A-klass-biljetter som är First på många andra bolag?
De har inte Business class inom Europa på pappret heller.Inte ombord på flygplanen men de säljer ju ändå C-klass biljetter. Så i praktiken nej, men jag skulle säga att de på pappret har affärsklass.
Men på boardingkartan står ju t.ex Ca om man resar i Plus bokningsklass A. Jag syftade nämligen till kabinklassen, inte bokningsklassenDe har inte Business class inom Europa på pappret heller.
SAS C, D, J, Z, Y, B, P, A klasser på flygningar inom Europa är för SAS Plus, inte Business class.
Var kan du hitta Business class kabin på SAS flygningar inom Europa? Om det inte existerar så finns det inte kabinklassen heller.Jag syftade nämligen till kabinklassen, inte bokningsklassen
Ikke desto mindre opfattes SAS Plus ude i verden typisk som et business class produkt. Det er jo en højere klasse end økonomi og den højeste hvis man flyver SK i Europa (?). Derfor får SAS så mange smæk i reviews hvor forventingerne har været eller er langt højere end det der leveres (soft and hard).De har inte Business class inom Europa på pappret heller.
SAS C, D, J, Z, Y, B, P, A klasser på flygningar inom Europa är för SAS Plus, inte Business class.