Senaste nytt

Stockholm - Världen nu till helgen


Jupp strax efter skrev vi detta där vi citerade hans inlägg :)

Som Brandten säger...
Det är via Flight Award Availability | AwardFares
Ett program som en av våra medlemmar har skapat.
Jag suger på att förklara i text, så ett alternativ är att du kommer på workshop eller om du vill så skulle vi kunna ta det via länk idag eller någon annan dag. Jag visar hellre än att skriva

@Brandten jag stämplar ut och önskar dig lycka till med letandet.
Skriv vad du bestämmer dig för.
Tagga mig om jag kan vara till någon mer ev hjälp :)
 
Last edited:
@Brandten när jag kollade på din SQ First så kom jag just på att stolarna valda var den längst till vänster och en i mitten.
Den längst till vänster är väll den med baby korg? Den brukar ju vara låst tills 48 timmar innan eller något?
Så den bara kan väljas om man behöver den innan den perioden?
På min first i maj är den stolen blockerad
 

Canadien

Medlem
@Brandten när jag kollade på din SQ First så kom jag just på att stolarna valda var den längst till vänster och en i mitten.
Den längst till vänster är väll den med baby korg? Den brukar ju vara låst tills 48 timmar innan eller något?
Så den bara kan väljas om man behöver den innan den perioden?
På min first i maj är den stolen blockerad
Jag har kunnat välja 1A när endast 1K var tagen i kabinen, detta ca 2v innan avresa.
 

Brandten

Medlem
@Brandten när jag kollade på din SQ First så kom jag just på att stolarna valda var den längst till vänster och en i mitten.
Den längst till vänster är väll den med baby korg? Den brukar ju vara låst tills 48 timmar innan eller något?
Så den bara kan väljas om man behöver den innan den perioden?
På min first i maj är den stolen blockerad
Jag har kunnat välja 1A när endast 1K var tagen i kabinen, detta ca 2v innan avresa.
Fick seat alert imorse och ändrade från 1D till 1K.
 

Berglund

Medlem
@Brandten när jag kollade på din SQ First så kom jag just på att stolarna valda var den längst till vänster och en i mitten.
Den längst till vänster är väll den med baby korg? Den brukar ju vara låst tills 48 timmar innan eller något?
Så den bara kan väljas om man behöver den innan den perioden?
På min first i maj är den stolen blockerad

Fick seat alert imorse och ändrade från 1D till 1K.

Ingenting är väl enklare att åtgärda?! :)

Vill man ha en särskild plats (och dessutom få det lugnt och skönt i kabinen när man skall ut och njuta/flyga), lägger man ju bara in en valfri "infant in lap" på sin bokning och sedan vid incheckningen så kunde ju "tyvärr tyvärr" bebisen inte följa med idag och så "no-showar" man den biljetten. Oftast kan man dessutom få tillbaka skatterna då. Därefter kan man lugnt och fint kliva på i kabinen fullt förvissad om att det inte kommer vara någon bebis där eftersom det är synnerligen sällan som någon sådan flygning sker på någon sorts stand by basis någon timme före avgång.
 
Ingenting är väl enklare att åtgärda?! :)

Vill man ha en särskild plats (och dessutom få det lugnt och skönt i kabinen när man skall ut och njuta/flyga), lägger man ju bara in en valfri "infant in lap" på sin bokning och sedan vid incheckningen så kunde ju "tyvärr tyvärr" bebisen inte följa med idag och så "no-showar" man den biljetten. Oftast kan man dessutom få tillbaka skatterna då. Därefter kan man lugnt och fint kliva på i kabinen fullt förvissad om att det inte kommer vara någon bebis där eftersom det är synnerligen sällan som någon sådan flygning sker på någon sorts stand by basis någon timme före avgång.
Den var kreativ.
 
Toppen