Tänk dig för två gånger, havet är inte alltid blåare på andra sidan!Blir sugen på att byta till Oneworld![]()
Men gräset kan vara grönareTänk dig för två gånger, havet är inte alltid blåare på andra sidan!
I det här fallet vill jag påstå att det är blåare om man inte sitter fast med SAS pga resemönster.Tänk dig för två gånger, havet är inte alltid blåare på andra sidan!
Av alla platser jag haft på olika flyg tycker jag nog att BA F har haft bäst bord iaf. Perfekt att få full dukning och samtidigt få plats med laptopen på bordet.Mycket trevlig rapport! Med tanke på hur många det är som gnäller över att BA First inte är en riktig First Class så måste jag nog ändå säga att det ser ut som en fullvärdig First produkt både när det kommer till hårdvara och mjukvara. Jag antar att stolarna på 777 har mer utrymme än de på 747?
Mycket trevlig rapport! Med tanke på hur många det är som gnäller över att BA First inte är en riktig First Class så måste jag nog ändå säga att det ser ut som en fullvärdig First produkt både när det kommer till hårdvara och mjukvara. Jag antar att stolarna på 777 har mer utrymme än de på 747?
Balvenie 25, är det dekoration eller bjöds det på denna?
Balvenie 16 finns i Galleries First, men 25 är ju en helt annan prisnivå.(säljs för £400 i whiskybutiken)