Såg den men när jag kollade leg för leg var det kört. Varför det nu var det.... Kan ringa in det förslaget till Tallinn imorgon och fråga.Vill du bara ta dig hela vägen och kan tönka dig ett ben ekonomi, samt kan tänka dig att åka hem sent den 9e så har jag för mig att jag hittade en lösning när jag sökte lite snabbt förut idag
Såg den men när jag kollade leg för leg var det kört. Varför det nu var det.... Kan ringa in det förslaget till Tallinn imorgon och fråga.
Om det plötsligt och mirakulöst uppenbarar sig platser i business i USA för att jag bilar till Örebro, Linköping eller utgår från BMA så gör jag gärna det.
Tack ska titta på det på datorn imorgon. Har gärna en dag i Toronto men enda bekymret med hemresan är att jag är borta måndag, tisdag OCH onsdag på årets första arbetsvecka. Som egenföretagare kan det kosta mer än det smakar.
Edit: Vilket betyder att jag skrivit fel i min fråga på punkt 4.
Mig veterligen finns det inget som heter Saver economy. Jag har alltid kunnat boka vanlig economy award som hittats på United med eurobonus poängDu kan ej boka den biljetten från Las Vegas till LAX eftersom det inte är Saver Economy. Och ja den biljetten du hänvisar till som first inom USA är en business class biljett
Mig veterligen finns det inget som heter Saver economy. Jag har alltid kunnat boka vanlig economy award som hittats på United med eurobonus poäng