Senaste nytt

Stockholm - Las Vegas sökes! [TÄVLING - Vinn ett par Bose QC35]

Brandten

Medlem
hahaha va f**! Nu ger jag upp (för ikväll).
Blir nog en betalbiljett med SAS för 22000kr så tjänar man ju samtidigt 29000 Eurobonuspoäng. :D
 

jerixon

Medlem
Vill du bara ta dig hela vägen och kan tönka dig ett ben ekonomi, samt kan tänka dig att åka hem sent den 9e så har jag för mig att jag hittade en lösning när jag sökte lite snabbt förut idag :)
 

Brandten

Medlem
Vill du bara ta dig hela vägen och kan tönka dig ett ben ekonomi, samt kan tänka dig att åka hem sent den 9e så har jag för mig att jag hittade en lösning när jag sökte lite snabbt förut idag :)
Såg den men när jag kollade leg för leg var det kört. Varför det nu var det.... Kan ringa in det förslaget till Tallinn imorgon och fråga.

Om det plötsligt och mirakulöst uppenbarar sig platser i business i USA för att jag bilar till Örebro, Linköping eller utgår från BMA så gör jag gärna det.
 

jerixon

Medlem
upload_2016-9-21_22-27-0.png

upload_2016-9-21_22-28-58.png


Hemresan blir:

upload_2016-9-21_22-30-14.png

Och sedan någon av dessa beroende på vad du föredrar :)
upload_2016-9-21_22-31-43.png
 

jerixon

Medlem
Nu har jag på 5 minuter hittat ett förslag till ;)
Beror på flexibilitet naturligtvis, men lite sköna lounger för du ju in varje fall och trevliga flygbolag!
Du får dessutom en heldag för sightseeing i Toronto (Hockey hall of fame tillexempel)

Såg den men när jag kollade leg för leg var det kört. Varför det nu var det.... Kan ringa in det förslaget till Tallinn imorgon och fråga.

Om det plötsligt och mirakulöst uppenbarar sig platser i business i USA för att jag bilar till Örebro, Linköping eller utgår från BMA så gör jag gärna det.
 

Brandten

Medlem
Tack ska titta på det på datorn imorgon. Har gärna en dag i Toronto men enda bekymret med hemresan är att jag är borta måndag, tisdag OCH onsdag på årets första arbetsvecka. Som egenföretagare kan det kosta mer än det smakar.

Edit: Vilket betyder att jag skrivit fel i min fråga på punkt 4.
 

jerixon

Medlem
Ett förslag till.
Flyg denna till vegas den 3:e
upload_2016-9-21_22-46-3.png


Hyr en bil i vegas och kör till Phoenix och flyg hem med följande 9e januari:


upload_2016-9-21_22-48-28.png


Finns även flyg hem den 8e från Phoenix men då är det med ett ben Ekonomi :)

Tack ska titta på det på datorn imorgon. Har gärna en dag i Toronto men enda bekymret med hemresan är att jag är borta måndag, tisdag OCH onsdag på årets första arbetsvecka. Som egenföretagare kan det kosta mer än det smakar.

Edit: Vilket betyder att jag skrivit fel i min fråga på punkt 4.
 

Attachments

  • upload_2016-9-21_22-47-40.png
    upload_2016-9-21_22-47-40.png
    151,7 KB · Visningar: 193

palmen

Moderator
Du kan ej boka den biljetten från Las Vegas till LAX eftersom det inte är Saver Economy. Och ja den biljetten du hänvisar till som first inom USA är en business class biljett :)
Mig veterligen finns det inget som heter Saver economy. Jag har alltid kunnat boka vanlig economy award som hittats på United med eurobonus poäng
 
Toppen