Brandten
Medlem
Finns ett par Fist Saver Award till PHX men betalar helst inte 25000 extra poäng för 1 (ett) leg i "First".Är inte superlångt från Phoenix heller till Las Vegas.
Nu vet jag att du specar arlanda som flygplats i Sverige, och det kanske drar ner chanserna lite när det kommer till bra bokningar.
Själv utgår jag ju från Linköping oftast, men kan tänka mig att flyga även från Göteborg och Stockholm.
Linköping är ju bara 2h från Stockholm och parkering på flygplatsen är billig!
Från Linköping vid en snabb sökningar på 3/1-9/1 finns flera gångbara alternativ till LAX =)
Och hem finns det flera att välja på
Visa bifogad bild 56648
Hittar liknande rutter fast LAX-EWR-CPH-ARN också så just LPI underlättar inte för mig just i det här fallet.
Nu var det inte så länge sen jag flög just LH F och NH F och hade gärna testat något nytt (om det går!).ARN-FRA-HND/NRT-IAH-LAS går ju att köra, FRA-HND med LH/NH First och sen NRT-IAH med ANA First
ANA First finns kvar den 5e januari på NRT-IAH
Asiana First finns dock inte kvar på hemvägen, bara i business.
Finns bara Business Standard Award till SNA från tex ORD. Det vill säga i teorin, ej bokningsbart.Ett tips kan även vara att kika på biljetter till Los Angeles andra flygplats Santa Ana som betecknas SNA på Uniteds hemsida.