Senaste nytt

Stockholm - Köttrestaurang

Lagerman

Medlem
Nu är ju budgeten inte helt klar här, men flera har ju nämnt AG här i tråden. Jag skulle varmt rekommendera deras "Chefs Table" upplevelse. Har kört den vid flera tillfällen och alltid varit lika imponerad/nöjd! Kul upplägg med egen spellista och alltid fantastiska dryckesval också!
 

011430121

Medlem
Nu är det inte så många kötträtter på Café Facile i hörnet Luntmakargatan/Odengatan
Stans bästa Franskinspirerade krog.
Café Facile

När det gäller Mäster Anders var vi ca 12 BC medlemmar som besökte krogen för två år sedan tror alla blev besvikna på priset, maten och servicen.
 

Direktorn

Medlem
Jag tycker AG är rätt kasst. Uppsäljande servitriser och köttet kommer ut uppskuret på en bricka och hälften är kallt innan man hunnit beta sig igenom hälften.

Vill slå ett slag för Svartengrens, utomordentligt bra kött och tillbehör, långt mycket högre nivå än AG och mer genuint. Diger vinlista och grymma drinkar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håller med. AG är inte vad man tror det ska vara. Dåligt. I princip längst ner på listan av de steakhouse jag besökt.
 

SK989

Medlem
Den nya köttrestaurangen La Boca på Fredsgatan 12 kan jag varmt rekommendera. Dina argentinska vänner kommer nog känna sig som hemma.
 
Den nya köttrestaurangen La Boca på Fredsgatan 12 kan jag varmt rekommendera. Dina argentinska vänner kommer nog känna sig som hemma.
Tittar man på deras hemsida så är vissa saker återkommande i höst. Vet du om hösten har kommit till dom än? ;)

Annars gillar AG men slår ett extra slag för Djuret och den atmosfären som infinner sig när man sitter där och blir ompysslad. :)
 

Carl

Medlem
Modigt att ta ut dina argentinska vänner på en köttrestaurang. Har du funderat på något annat ist som tex fisk eller skaldjur? Vart du än går kommer ni inte komma i närheten av vad dom är vana med hemifrån…
 
Toppen