Vaniljvodka
Medlem
Och där kom svaret:
Trevligt att det var så enkelt. Ska se om jag kan bli uppgraderad på Radisson Blu i Göteborg om en månad till att börja med. Som jag för övrigt bokade för poäng + cash (som dessutom betalas med ett presentkort från SAS Credits). Ska även passa på att boka Radisson Blu Aqua i Chicago (som så många här talat så gott om) i november. Skönt att jag nu även hittat en hotellkedja som det kan löna sig att vara lite lojal mot.
Hej Vaniljvodka,
tack för skärmdumpen och bilden på ditt eurobonuskort för att påvisa din guldstatus i Eurobounus.
Du är nu matchad i Club Carlson som Guld Elite Medlem och vi har beställt ett nytt medlemskort åt dig.
Det tar som regel 4-6 veckor innnan det anländer.
Du kan dock redan nu utnyttja din status som guldmedlem.
Du behöver bara att uppge ditt Club Carlson nummer vid incheckning, allternativt vid bokning.
Trevligt att det var så enkelt. Ska se om jag kan bli uppgraderad på Radisson Blu i Göteborg om en månad till att börja med. Som jag för övrigt bokade för poäng + cash (som dessutom betalas med ett presentkort från SAS Credits). Ska även passa på att boka Radisson Blu Aqua i Chicago (som så många här talat så gott om) i november. Skönt att jag nu även hittat en hotellkedja som det kan löna sig att vara lite lojal mot.