Jonas C skrev:Ingen lounge över huvudtaget när man flyger inrikes i något land med Skyteam.Klicka för att utvidga...
Garudas lounge i Jakarta fungerar alldeles utmärkt att besöka vid inrikesflyg i Indonesien som Skyteam Gold.
Jonas C skrev:Ingen lounge över huvudtaget när man flyger inrikes i något land med Skyteam.Klicka för att utvidga...
Tusen takk for denne!fmansson skrev:Status match promoKlicka för att utvidga...
Tog ca 6 veckorbossefin skrev:Statumatchade för några månader sedan fick ett bekräftelsemail. Har ni fått ett fysiskt kort? Jag har inte fått det.Klicka för att utvidga...
Det stämmer inte, jag har inte gjort någon resa med Skyteam och fick hem kortet efter någon vecka.martin1891 skrev:Det kan vara så att man måste göra en resa med SkyTeam innan man får hem kortetKlicka för att utvidga...
Om du har status där, så gäller det till 31/3. (Jag misstänker årskifte + 3 mån.)Kandinsky skrev:Your status will be effective 8 working days after you send the request email and will be maintained until March 31, 2016.
Ni som blivit matchade, stämmer detta? Är exp 31MAR16? Känns något överflödigt att ansökan om idag i sådant fall.Klicka för att utvidga...
Verkar stämma med Air Europa då jag blev nekad lounge på PMI när jag häromdagen skulle ta mig till BCN.Jonas C skrev:Ingen lounge över huvudtaget när man flyger inrikes i något land med Skyteam.Klicka för att utvidga...