Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

image.jpg

Nu trillade det ner ett kort i brevlådan. Snyggt, men man fick inga bagagetaggar.

helt ärligt! snart skiter jag i det hela... vad har ni andra skickat in?

gång 1 en printscreen från mobilappen
gång 2 en prinstcreen från hemsidan.
gång 3 ett foto på mitt ba kort.

fått detta svar varje gång
Dear freno

in your Status Match request the Frequent Flyer original card is missing/not clear.

Please try again providing all the information needed and verifying that the file attached is in .pdf or .jpg format and that it does not exceed 1MB size.

Best regards.

The MilleMiglia Program

alla gånger har jag skickat en jpg som är under 1mb, skrivit mitt alitalia medlemsnr och namn mm

vad gör jag för fel?

helt ärligt! snart skiter jag i det hela... vad har ni andra skickat in?

gång 1 en printscreen från mobilappen
gång 2 en prinstcreen från hemsidan.
gång 3 ett foto på mitt ba kort.

fått detta svar varje gång
Dear freno

in your Status Match request the Frequent Flyer original card is missing/not clear.

Please try again providing all the information needed and verifying that the file attached is in .pdf or .jpg format and that it does not exceed 1MB size.

Best regards.

The MilleMiglia Program

alla gånger har jag skickat en jpg som är under 1mb, skrivit mitt alitalia medlemsnr och namn mm

vad gör jag för fel?
Samma visa här med SAS Eurobonus Diamond kort.
1, skärmdump från mina sidor på SAS - FAIL
2, skärmdump på mitt kort från iPAD SAS appen - FAIL
3, foto på mitt SAS Eurobonus MasterCard - väntar på svar

Första 2 gick riktigt snabbt att få ett svar som ditt ovan, nu tredje gången har jag väntat lite över 1v.

Min erfarenhet är att skärmdumpar sällan eller aldrig fungerar. De vill ha bild på det riktiga kortet.

Min erfarenhet är att skärmdumpar sällan eller aldrig fungerar. De vill ha bild på det riktiga kortet.
har fotat det riktiga kortet och har man svårt att se vad som står på det så borde man räknas som blind. funderar på att skicka in samma igen bara, går det inte igenom så skiter jag i det.

har fotat det riktiga kortet och har man svårt att se vad som står på det så borde man räknas som blind. funderar på att skicka in samma igen bara, går det inte igenom så skiter jag i det.

Jag har varit med om detta när jag matchade TK. Det jag gjorde då var att istället för att lösa allt via telefonen så la jag in bilden i datorn, gjorde om den till .jpeg sen skickade jag in den.

Om du redan gjort detta så har jag ingen aning om vad som är galet.

Toppen