Så borde det vara, joAntar att Norra och Jettime räknas, precis som BRA gör för SAS, när dom skriver "Flyget måste marknadsföras och trafikeras av Finnair"?
Så borde det vara, joAntar att Norra och Jettime räknas, precis som BRA gör för SAS, när dom skriver "Flyget måste marknadsföras och trafikeras av Finnair"?
Jag gjorde detta sist. Var inte min avsikt men blev så att jag inte längre kunde flyga på min bokning och jag valde att avvakta och se vad som händer. Min status blev återkallad några dagar efter jag var no show.Står bara att man behöver boka en resa där avresa eller ankomst är sverige, tror ni det kan bli problem om man vaskar biljetten sen?
Får man uppgraderingsvouchers även vid matchning?Bokat mitt flyg och skickat in status match förfrågan. Får se hur snabbt det går. Tog screenshot på mitt diamondkort i appen.
Billigaste ekonomibiljetten och hoppas sedan kunna uppgradera till business med voucher
Det står klart och tydligt på hemsidan i första posten vad som gäller vid matchning.Får man uppgraderingsvouchers även vid matchning?
Hittar inte info men är det 1 voucher för enkelresa economy -> business inom Europa? Vad gäller för long haul?
Senast fick man voucher vid matchning. I regel krävs 4 för eco-biz long-haul upgrade.Får man uppgraderingsvouchers även vid matchning?
Hittar inte info men är det 1 voucher för enkelresa economy -> business inom Europa? Vad gäller för long haul?