Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Jag fick just mail om att topbonus matchar mitt EBD.
Jag ska få mail om detta inom 3 veckor.
Skulle inte Air Berlin lägga ner?;)

Jasså? Dröjde det länge innan du fick svar? Jag gick med i topbonus och mailade om matchning direkt efteråt för ett par veckor sen. Fick hem Classic-kortet igår men har inte fått svar på statusmatch-mailen ens/ännu

Jasså? Dröjde det länge innan du fick svar? Jag gick med i topbonus och mailade om matchning direkt efteråt för ett par veckor sen. Fick hem Classic-kortet igår men har inte fått svar på statusmatch-mailen ens/ännu
Ja jag majlade om detta för 2 månader sedan.

Nu fick jag mitt godkänt också!
Så, vad kan jag göra för roligt med detta nudå. Iberia nämns. Varför vill man matcha inom samma allians?

Finns det något sätt att matcha till Skyteam? Ska flyga en del aeroflot de kommande månaderna..

Nu fick jag mitt godkänt också!
Så, vad kan jag göra för roligt med detta nudå. Iberia nämns. Varför vill man matcha inom samma allians?

Finns det något sätt att matcha till Skyteam? Ska flyga en del aeroflot de kommande månaderna..

Med tanke på att Air Berlin lämnar alliansen om nio dagar så finns det nog incitament att matcha inom samma allians...

Last edited:
Med tanke på att Air Berlin lämnar alliansen om nio dagar så finns det nog incitament att matcha inom samma allians...

Jag antog att allians-statusen skulle fortsätta gälla så länge kortet giltigt. Men okej, så då bör jag försöka matcha mot Iberia. Till skyteam hittar jag både flying Blue och delta, men oklart om de funkar

Toppen