Samosaguas
Medlem
Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?Iberia matchar just nu Air Berlin. Så kan vara läge att få status även där då.
Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?Iberia matchar just nu Air Berlin. Så kan vara läge att få status även där då.
Svara mig själv. Här finns information: Iberia Plus status match for Miles & More and TopbonusFinns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?
Jag fick just mail om att topbonus matchar mitt EBD.
Jag ska få mail om detta inom 3 veckor.
Skulle inte Air Berlin lägga ner?![]()
Finns det någon sida för information eller e-post som man kan mejla till?
Ja jag majlade om detta för 2 månader sedan.Jasså? Dröjde det länge innan du fick svar? Jag gick med i topbonus och mailade om matchning direkt efteråt för ett par veckor sen. Fick hem Classic-kortet igår men har inte fått svar på statusmatch-mailen ens/ännu
Nu fick jag mitt godkänt också!
Så, vad kan jag göra för roligt med detta nudå. Iberia nämns. Varför vill man matcha inom samma allians?
Finns det något sätt att matcha till Skyteam? Ska flyga en del aeroflot de kommande månaderna..
Jag fattar ingenting. Varför statusmatchar Air Berlin i detta läget???
Med tanke på att Air Berlin lämnar alliansen om nio dagar så finns det nog incitament att matcha inom samma allians...