Coolt! Vad matchade du med?Bad om TopBonus Platinum med en ingående och lång motivering.
Fick standard mail ca 36 timmar senare med bekräftelse om att jag blivit matchad till till TopBonus Gold.
Skrev tillbaka och tackade och frågade om de verkligen läst mitt mail noggrant. Och lade till lite andra floskler och konkreta fakta på ett artigt sätt efter lite research. Voila TopBonus Platinum, nu kommer man in i första klass loungerna. Tack för det!
Mailade i tisdags, svar idag. Matchad och klar!
Så nu blir det ju att testa hur det funkar i praktiken!
Saknar såklart fast track på guldnivån dock.
Bad om TopBonus Platinum med en ingående och lång motivering.
Fick standard mail ca 36 timmar senare med bekräftelse om att jag blivit matchad till till TopBonus Gold.
Skrev tillbaka och tackade och frågade om de verkligen läst mitt mail noggrant. Och lade till lite andra floskler och konkreta fakta på ett artigt sätt efter lite research. Voila TopBonus Platinum, nu kommer man in i första klass loungerna. Tack för det!
Och soft landing till Guld kanske?Det är väl Hertz President Circle, 24 timmar bokningsgaranti och första klass loungerna i princip?
Och man får ge bort ett silverkort.... (Inte mkt värt men...)Och soft landing till Guld kanske?
Sorry, my bad!Fast track ingår väl redan på silvernivå om jag inte minns fel?
Och soft landing till Guld kanske?