Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

lowflyer

Medlem
Mailade i tisdags, svar idag. Matchad och klar!
Så nu blir det ju att testa hur det funkar i praktiken!
Saknar såklart fast track på guldnivån dock.
 

Luke

Medlem
Bad om TopBonus Platinum med en ingående och lång motivering.
Fick standard mail ca 36 timmar senare med bekräftelse om att jag blivit matchad till till TopBonus Gold.

Skrev tillbaka och tackade och frågade om de verkligen läst mitt mail noggrant. Och lade till lite andra floskler och konkreta fakta på ett artigt sätt efter lite research. Voila TopBonus Platinum, nu kommer man in i första klass loungerna. Tack för det! :) :)
Coolt! Vad matchade du med?
 

Aranea

Ny medlem
Tog endast två dagar att få matchningen - perfekt!

Har noll erfarenhet av status inom One World, kommer jag kunna använda mig av Priority Boarding på BA med mitt AB-kort även om intjäningen ligger hos BA? Och kommer de acceptera ett virtuellt guldkort tills det riktiga trillar ner i brevlådan?
 
Bad om TopBonus Platinum med en ingående och lång motivering.
Fick standard mail ca 36 timmar senare med bekräftelse om att jag blivit matchad till till TopBonus Gold.

Skrev tillbaka och tackade och frågade om de verkligen läst mitt mail noggrant. Och lade till lite andra floskler och konkreta fakta på ett artigt sätt efter lite research. Voila TopBonus Platinum, nu kommer man in i första klass loungerna. Tack för det! :) :)

Lite nyfiken hur du fick ihop ett långt och ingående mail när det inte är speciellt stor skillnad på Guld och Platinum hos AB.
Det är väl Hertz President Circle, 24 timmar bokningsgaranti och första klass loungerna i princip?

Bara för att testa gjorde jag ett nytt konto på AB och frågade om de kunde matcha mig till Emerald. Skrev ihop ett halvt A4.
Återkommer med svar, förmodligen ett negativt sådant men kostade mig bara 10 minuter att skriva ihop. :)
 
Toppen