Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Jag försökte matcha mitt EBD idag och fick svaret att de inte matchar SAS Eurobonus...
Thank you for your e-mail.We ask for your understanding, but SAS is not a statusmatch partner. When you have other frequent flyer cards, we can check again, if its possible to do a statusmatch?

If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.Best regards

Ms. P. Dudlitz

Jag försökte matcha mitt EBD idag och fick svaret att de inte matchar SAS Eurobonus...

Fick något liknande svar för några dagar sedan där dom hävdade att dom för tillfället inte matchar mot SAS och frågade om jag har något annat statuskort. Skickade in mitt EK guld, får se hur det går.

Vilka statusmatchar de mot numera då om inte Star Alliance? Tumlare bussresor?
De måste gjort en tankevurpa där.

EDIT: "Statusmatch partners"? Trodde hela idén var att försöka få lite nya kunder..

Då måste de precis ha slutat. Jag statusmatchade för ca 1,5 månad sedan utan problem.

Fick mitt guldkort, taggar mm medan jag var bortrest i januari. Statusmatch mot EB Diamond. Så då var det visst i grevens tid då...

Märkligt, någon som vet om dom bara kör match ibland? Eller tror ni som slutat helt?

Jag fick match från EBG i början på februari och kortet och taggarna har precis anlänt.

Matchade mot mitt EBD och FBG igår, idag fick jag svar att jag numer är Guld. Trevligt med status på alla tre allianser :)

Gick också bra att matcha mot en screen shot på mitt Aegean guld. Fick guld tom april-2016.

Det ser ut att behövas 50k miles på ett år för att behålla det..

Toppen