Senaste nytt

Status match för Air Berlin Topbonus (inte challenge)!

Smidigt, fick kort & baggage-taggar på posten idag för Top Bonus guld från EBG. Bra dag för övrigt, fick även bekräftelse statusmatch mot Turkish Airlines guld samt Accor Plat via aktieköp.

Med A3G, massvis med inrikesflights i USA, en del europeiska flights från ett år sedan, samt en bokad resa med BA från USA till London: Fick erbjudande om silver, som jag vänligt tackade nej till. Tänkte söka igen när jag är tillbaka i Europa och kan visa några planerade resor med OW eller Airberlin.

Med A3G, massvis med inrikesflights i USA, en del europeiska flights från ett år sedan, samt en bokad resa med BA från USA till London: Fick erbjudande om silver, som jag vänligt tackade nej till. Tänkte söka igen när jag är tillbaka i Europa och kan visa några planerade resor med OW eller Airberlin.
Tyvärr matchas A3 Guld som regel endast till Silver hos Air Berlin.

Ja det verkar så, dessutom så verkar Air Berlin Guld matchas som silver hos TK... ibland...
Vissa gånger är det inte som man tror att det ska vara?
TK matchar endast Oneworld Emerald till Elite. Så lite överraskande att de valde att matcha Oneworld Sapphire till Classic Plus.

Toppen