Uppdatering. Dom har godkänt min status match, EBD till Gold.
rob74 Medlem 24 Oktober 2014 #72 Kanske ska hänga på här. Tror det kan bli lite OW-resor framöver. Men då vill jag nog gå med så sent som möjligt - dvs sent på år 2014. Var det något "bäst-före-datum" på detta?
Kanske ska hänga på här. Tror det kan bli lite OW-resor framöver. Men då vill jag nog gå med så sent som möjligt - dvs sent på år 2014. Var det något "bäst-före-datum" på detta?
Vaniljvodka Medlem 28 Oktober 2014 #74 Och där kom kort och bagage-taggar. Skulle ta 2-3 veckor men tog bara 10 dagar.
Magnus_K Medlem 28 Oktober 2014 #75 Vaniljvodka skrev: Och där kom kort och bagage-taggar. Skulle ta 2-3 veckor men tog bara 10 dagar. Klicka för att utvidga... German efficiency
Vaniljvodka skrev: Och där kom kort och bagage-taggar. Skulle ta 2-3 veckor men tog bara 10 dagar. Klicka för att utvidga... German efficiency
aldrighemma Medlem 29 Oktober 2014 #79 Tog bara 2 dagar för mig också!, imponerande... Undrar hur länge den här luckan kommer att vara öppen? Air France förra året missade jag tyvärr
Tog bara 2 dagar för mig också!, imponerande... Undrar hur länge den här luckan kommer att vara öppen? Air France förra året missade jag tyvärr