Maja
Medlem
Är inne och kollar villkoren på Avis via Terms and Conditions Eurobonus och ser nu att de ändrat en del.
Givetvis finns det ingen fungerande länk för mer detaljer. Kollar mitt eget konto och jag bör återigen enligt informationen ovan vara uppgraderad till Avis Predient's Club, men ligger kvar på Preferred Plus som jag har åkt ner till.
Enligt informationen ovan så ska ju detta ske per automatik, men det har givetvis inte gjort. Har en bokning den 10 oktober i LA och skulle gärna sett att jag hade den högre statusen då för ev. chans till uppgradering etc.
Är det någon som har något bra sätt att komma i kontakt med Avis för att påtala detta? Eller har det fungerat för er andra?
Avis Preferred and additional benefits for EuroBonus members
As an Avis Preferred member, you can reap the rewards with our fast-track priority service, including free weekend car hire, money off vouchers and complimentary upgrades. Your EuroBonus status will determine what Avis preferred loyalty tier you are entitled to.
As a SAS EuroBonus Member, Avis are offering Avis Preferred entry level status
As a SAS EuroBonus Silver member, Avis are offering you a 12 month complimentary enrolment into Avis Preferred Plus
As a SAS EuroBonus Gold or Diamond member, Avis are offering you a 12 month complimentary enrolment into Avis President’s Club
If you are already an Avis Preferred member today, then please sit back and relax as your membership has already been upgraded! (as from 10th September 2018, your 12 month validity starts from this date)
If you have not yet joined Avis Preferred, enrol today and we will automatically upgrade your profile depending on your EuroBonus membership number entered.
For further details and how to enrol CLICK HERE
Givetvis finns det ingen fungerande länk för mer detaljer. Kollar mitt eget konto och jag bör återigen enligt informationen ovan vara uppgraderad till Avis Predient's Club, men ligger kvar på Preferred Plus som jag har åkt ner till.
Enligt informationen ovan så ska ju detta ske per automatik, men det har givetvis inte gjort. Har en bokning den 10 oktober i LA och skulle gärna sett att jag hade den högre statusen då för ev. chans till uppgradering etc.
Är det någon som har något bra sätt att komma i kontakt med Avis för att påtala detta? Eller har det fungerat för er andra?