Delayed
Medlem
Nu fattar jag varför priobording funkar som den gör...Indirekt alla medborgare i Sverige och Danmark alltså![]()
Nu fattar jag varför priobording funkar som den gör...Indirekt alla medborgare i Sverige och Danmark alltså![]()
Såg han det?På väg hem från Maldiverna via Frankfurt i shorts och t-shirt. Står i Business Class kön hos Lufthansa då en kostymklädd tysk frågar oss lite spydigt om vi visste att denna kö endast är för business passagerare, varpå jag tackar för att han uppmärksammade att vi står i fel kö och traskar över till First Class incheckningen![]()
Jag minns en gång när SAS-planet från Düsseldorf till Köpenhamn blev inställt pga tekniskt fel och alla köar vid disken för ombokning. En man passerar då hela långa kön och börjar prata med kvinnan bakom disken, påtalar upprört att han faktiskt är Star Alliance Gold och inte ska behöva stå i den vanliga kön. Hon tittar inte ens på honom och efter en stund går han muttrande och ställer sig sist i kön. Jag uppskattar att minst hälften av oss var antingen Guld eller högre och/eller satt i Plus.