danielhog
Medlem
Går det att få på faktura via billhop?Evidensia djursjukhus har slutat hantera Amex. Tråkigt, hundmat och alla undersökningar var ypperlig spend...
Går det att få på faktura via billhop?Evidensia djursjukhus har slutat hantera Amex. Tråkigt, hundmat och alla undersökningar var ypperlig spend...
Instämmer. Apotek hjärtat och Gulf funkar det dock påJag mejlade också, tycker faktiskt alla som handlar hos Coop skall lägga någon minut och göra det. Kommer det flera mejl så kanske de prioriterar att lösa det. Tänker då på möjligheten att betala kontaktlöst för med chip fungerar det i samtliga Coop-butiker jag testat.
Tror du det går att skicka 25 kilos säckar med torrfoder?
Jag ringde in för att påtala samma sak angående blippa Amexkort och samtidigt fråga om att spåra medlemskap direkt med hjälp av betalkortet, såsom Ica gör.Jag mejlade också, tycker faktiskt alla som handlar hos Coop skall lägga någon minut och göra det. Kommer det flera mejl så kanske de prioriterar att lösa det. Tänker då på möjligheten att betala kontaktlöst för med chip fungerar det i samtliga Coop-butiker jag testat.
Går tyvärr via klarna och klarna/Amex är ju inte direkt bästa kompisar.Går det att få på faktura via billhop?
Erhm, ja! Fast du kanske måste ha tillgång till gaffeltruck för att lyfta av pallarna från lastbilen.Tror du det går att skicka 25 kilos säckar med torrfoder?
Aldrig problem hos CoopNä, kontaktlös har jag inte ens försökt mig på där eftersom jag aldrig fått det att funka i någon Coop alls.
Får väl maila Coop och gnälla antar jag.
Tror du det går att skicka 25 kilos säckar med torrfoder?
Erhm, ja! Fast du kanske måste ha tillgång till gaffeltruck för att lyfta av pallarna från lastbilen.
Ot men Inga problem, upp till 20kg kommer med PostNord och mer kommer via dhl när jag beställt från zooplusOm det inte har ändrats sedan jag jobbade på posten för 15 år sen så är gränsen 35 kg för krav på pall för gods.