Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Är inte det där för USA och behöver inte betyda något gällande Sverige?

Detta är i svenska appen.

1b88e4139363f6965f788a25e48e98f3.jpg
 

Rickard_O

Medlem
Sökte i tråden och kunde inte hitta att någon annan nämnt det, kanske är nytt iofs.
Men Audi i Segeltorp är ju riktigt snikna jävlar som inte tar Amex, blev riktigt snopen när ett sånt "premiummärke" inte accepterar Amex för verkstadsbesök.
Blev enkelt beslut att sälja bilen nu och köpa något annat.
Sayonara Audi!
 
Last edited:

mha321

Medlem
Det verkar som Radisson inte längre tar Amex för guarantee. Bokade för 2 dagar sedan och då fanns det, bokar idag och då finns det inte med som alternativ längre, och kortnumret får inte plats...Eller också är det för att hotellet jag bokade idag är i Norge?

Hursomhelst ytterligare en anledning att inte köra prepaid - de tar säkerligen fortfarande amex i receptionen...
 

NotRyan

Medlem
Sökte i tråden och kunde inte hitta att någon annan nämnt det, kanske är nytt iofs.
Men Audi i Segeltorp är ju riktigt snikna jävlar som inte tar Amex, blev riktigt snopen när ett sånt "premiummärke" inte accepterar Amex för verkstadsbesök.
Blev enkelt beslut att sälja bilen nu och köpa något annat.
Sayonara Audi!
Jag kan konstatera att vi är ett rätt sjukt gäng när vi byter bil baserat på om verkstaden tar Amex eller inte ... Ja. Jag dissar också de som inte tar Amex :cool:
 
Toppen