Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

JET

Medlem
Försökte precis boka en weekend på landet på Hotels.com. Endast Visa och Mastercard.. har för mig att jag använt Amex på hotels tidigare
 
Last edited:

ulagun

Medlem
Försökte precis boka en weekend på landet på Hotels.com. Endast Visa och Mastercard.. har för mig att jag använt Amex på hotels tidigare

Min erfarenhet är att om det går att förskottsbetala direkt till Hotels.com vid bokningen fungerar Amex.
En del hotel accepterar inte förskottsbetal ing utan endast betalning när man checkar in. Då gäller oftast endast Visa/MC.
 
Tyvärr har många ehandlare som använder Klarna valt bort Amex nu. Någon som vet varför? Tar Klarna extra betalt för Amex? Tex Outnorth och Gringo Nordic coffee roasters, som jag har handlat hos med Amex ofta förut.
 

infosky

Medlem
Tyvärr har många ehandlare som använder Klarna valt bort Amex nu. Någon som vet varför? Tar Klarna extra betalt för Amex? Tex Outnorth och Gringo Nordic coffee roasters, som jag har handlat hos med Amex ofta förut.

Ja jag såg också det tyvärr! Butiker som Outnorth, Bagaren & Kocken, Bikester och Addlife tog tidigare Amex via Klarna!

Kanske om vi ligger på kundservice så ändrar dem?
 
Toppen